У Парку розташується унікальна демозона кампанії з підвищення безпеки на дорогах «Прістібайся - не жахайся»

prystibajsya-patrulna-tg-17-3-21
photo_2021-04-09 12.19.52

У рамках нової кампанії, покликаної заохотити якомога більше українців пристібатися пасками безпеки, поліція розказуватиме водіям і пасажирам на дорогах, чому це важливо, а також облаштує спеціальні інформаційно-демонстраційні зони із симулятором зіткнення і навчатиме школярів, як убезпечити себе під час поїздки на задньому сидінні авто.

Харків, 8 квітня, 2021 р. ─ Сьогодні в місті стартують активності в рамках нової спільної ініціативи Національної поліції України (НПУ) і Консультативної місії ЄС (КМЄС) в Україні ─ кампанії з підвищення рівня безпеки дорожнього руху «Пристібайся – не жахайсяУ Харкові заходи триватимуть з 8 квітня до 2 травня.

Мета ініціативи ─ привернути увагу громадськості до ризику травм і смертей, до яких може призвести нехтування ременями безпеки під час руху, а також заохотити українців пристібатися в автомобілях як на передніх, так і на задніх сидіннях. Кампанія орієнтована на дорослих пасажирів і водіїв, а також на школярів віком від 8 до 16 років.

Згідно з результатами онлайн-дослідження «Сприйняття та використання пасків безпеки водіями та пасажирами»*, проведеного у Києві, Одесі, Маріуполі, Львові й Харкові в грудні 2020 року, 93% респондентів з Харкова згодні з тим, що пристібатися важливо, щоб уберегти життя в разі аварії. Однак, коли справа доходить до поїздки на авто, далеко не всі згадують про це переконання. Так, 79% опитаних харків’ян заявили, що пристібаються на передньому сидінні, але лише 48% роблять це постійно. Що стосується водіїв, тут показники нижчі: принаймні час від часу пристібаються 45% водіїв, і лише 40% стверджують, що користуються паском безпеки завжди. Найгірша ситуація із користуванням пасками на задньому сидінні. Тільки 23% стверджують, що пристібаються, коли сидять позаду, і лише 9% звикли робити це щоразу. При цьому 11% харків’ян зазначили, що взагалі ніколи не пристібаються – більше, ніж в середньому по всіх опитаних містах (8%).

Тривожною також є ситуація з безпекою дітей в авто. Майже 67% респондентів з Харкова заявили, що вважають себе відповідальними за те, щоб дитина віком до 18 років була пристебнутою під час поїздки в машині (в цілому по дослідженню – 69%). Однак тільки 57% містян відповіли, що завжди пристібають свою дитину, що нижче за середній показник по п’яти містах (61%). При цьому у Харкові найвища частка тих, хто ніколи не пристібає своїх дітей – 7% у порівнянні з середнім показником у 3%.

Нагадати українцям, що пристібатися в авто треба завжди, навіть на задніх сидіннях, автори кампанії вирішили доволі несподіваним способом, поєднавши у своїй концепції горор і гумор. Впізнаванні образи з фільмів жахів допоможуть подолати переконання, що заднє сидіння ─ більш безпечне місце, на якому непристебнутому пасажиру нічого боятися.

А ще скептиків, які ігнорують ремені безпеки, будуть переконувати «практичним досвідом». У рамках кампанії охочі зможуть безпечним способом відчути на собі, що саме відбувається з людиною в авто під час зіткнення. У цьому допоможуть спеціальні симулятори, які можна буде випробувати в демозонах, присвячених темі ДТП. Такі демозони у весняні вихідні працюватимуть в людних міських локаціях. Громадяни матимуть також можливість поспілкуватися з поліцейськими, які розкажуть, чому необхідно пристібатися.

Зокрема у Харкові така зона працюватиме і в Парку Горького 9, 10 та 11ого квітня з 15 до 17.